mandag den 28. december 2009

MUST HAVE!!

Jeg fandt disse helt fantastisk smukke sko (syntes jeg i hvertfald selv de er ;b) inde på H&M's hjemmeside her i formiddags og kunne straks fornemme at den måtte jeg altså bare eje! Også selvom der kun står 3 sølle kroner på min konto her efter julen, er der altså ikke nogen diskution! De er simpelthen et must! Og så koster de kun 180 kr. så jeg tror lige jeg kommer igennem det. Må bare lige låne pengene af min mor indtil jeg får lån igen :D Nu håber jeg virkelig bare at de kan nå frem inden nytårsaften, men er bange for at det nok ikke kommer til at ske! heldigvis har jeg et par reserve sko, men vil nu rigtig gerne have dem på. Så jeg krydser alt hvad jeg kan og håber! :D
Skal du også ha' et par? så skynd dig inde på H&M's hjemmeside:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar