torsdag den 3. december 2009

I love it!

Okay, det står sådan her til at min storesøster fylder 18 år her på søndag, og da jeg ikke har købt en gave endnu, eller har noget som helst i tankerne, tænkte jeg; "okay, det er sgu nok på tide at kræve en ønskeliste." Så hun sendte den til mig, og mens jeg sad og kiggede den lange og dyre liste igennem, fyldt med ønsker jeg ikke har råd til, så var det at jeg faldt over dette skostativ og det er simpelthen ikke til at stå for! Og selvom det nok ikke lige bliver den gave hun får fra mig, da det er rimlig dyrt og skal sendes helt fra USA og hendes fødselsdag jo er på søndag, håber jeg virkelig sådan at hun får det! I et lille håb om at hun hurtigt bliver træt af det hurtigt, fordi at der ikke er nok plads til alle hendes sko, også giver det til mig. For ville det dog ikke være skønt? (Jeg krydser i hvertfald fingre!)

Her er hjemmesiden hvor skostativet kan købes:
http://rakkudesign.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar