onsdag den 2. december 2009

New Moon? Jo tak!

ADVARSEL! Dette indslag er fuldstændig spækket med tøsse-teenage-crazy fnidder-fnadder og jeg lover at der nok skal komme andre blogge med lidt mere "normalhed" fra min side af:

Efter månedsvis af nærmest pinefuld ventetid på at efterfølgeren til det store film hit "Twilight" kom filmen "New moon" ENDELIG i biograferne i Danmark. Filmen havde premiere d. 20 november og skulle jeg ind og se den? Of cource!! Og må jeg bare ha' lov til at sige "Oh my f.. god!" Twilight-feberen er bestemt kommet ligeså meget over mig som den sikkert har gjort over resten af verdens teenagepiger. Og hvordan kan man også gøre meget andet end at elske de her film, når man samler så mange søde mandlige skuespillere (med helt fantastiske overkroppe) i en enkelt film! Jojo misforstå mig ikke, selve historien er også helt i top og forfatteren Stephenie Meyer skal da helt klart ha' et klap på skulderen for at skrive sådan nogle fantastiske bøger, med så meget romantik, spænding og drama som man ikke kan andet end at elske. Men holda op det skal den person som fandt på den gode idé at invitere Taylor Loutner med i filmene, og kræve at han kun måtte leve på gulerødder, vand og ellers bare gi' den gas i fitness centret, ha' noget af et smækkys + en frugtkurv af mig! Hvilken fantastisk idé! Jeg er ikke meget for at indrømme det, men der var tidspunkter i filmen hvor jeg bare havde lyst til at række min hånd ud imod skærmen, for at se om jeg mon ikke kunne røre hans fantastiske, veltrænede mave! (heldigvis havde jeg en veninde med i biografen, som er ligeså tosset som mig, så vi kunne begge side der og være total teenage åndsvage om ham! ;b) Men summa summarum, er New Moon en rigtig god film, som jeg personligt syntes man ikke kan andet end at falde fulstændig pladask for. Og hvis man ikke er gået i gang med bøgerne endnu, kan jeg kun anbefale at man gør det. For hvis man kunne li' filmene vil man helt klart elske bøgerne.
Hvordan skal jeg dog slutte af? Taylor Lautner? I know you will find me! (;


Skrevet af: Emilie..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar