mandag den 17. september 2012

My next purchases!


Åh, ak, ak ak...... Hvis bare jeg var millionær....... Ej det havde nok været lidt kedeligt i længden, trøster jeg mig selv med at sige... Ja for nu kan jeg i stedet gå og vente i spænding til guldmønterne hopper ind på kontoen i oktobermåned. Disse mønter skal nemlig bruges rigtig fornuftigt på en lille shoppingtur i efterårsferien til dejlige Malmø. Uhh hvor jeg glæder mig! Har en fin lille top 3 over ting jeg MÅ have med hjem fra Malmø... 


Top 1: Nike Air Max 90! Må eje et par af disse fede sneaks!
Jeg kan virkelig ikke stå for konstruktionen af denne sko og slet ikke bunden, synes de er alt for cool og glæder mig helt vildt til at bære dem til et par jeans, en loose t-shirt og en lang cardigan! 

Top 2. Sort læderjakke med frynser!
Jeg er ellevild med frynser på tasker, sko. tasker, jakker, you name it, og må finde en jakke i stil med denne i Malmø ellers må det blive Ebay! 




Top 3: Multiarmbånd
Jeg elsker at man kan mixe en masse armbånd i forskellige farver præcis som man har lyst og evt. tilsætte et fint lille armbåndsur og nogle rå nitter. Jeg håber det lykkes mig at finde masse cool armbånd i Malmø og hvis ikke, så har jeg allerede spottet nogle fine på Zaras hjemmeside. 



/ Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar