lørdag den 22. september 2012

Gotta love Bornholms genbrugsbutikker!

Tog lige et smut ind om min yndlings genbrug på vej hjem fra min lille cykeltur, og se hvad jeg var så heldig at finde til sølle 50 kr. totalt. En skøn maxidress og en t-shirt med print. Da det er en meget billig genbrug der engang imellem byder på en masse crap, skal man være heldig og komme på de rette tidspunkter for at finde nogle fine ting. Dette har jeg formået i dag!! - og disse køb har gjort min lørdag endnu bedre! 

Fandt denne fine transparente maxidress i en grålig-lilla farve! (den rigtige farve kan ikke helt ses på billedet desværre) Det var en af de mere heldige fund i genbrugen og så er det str. small. Hvor heldig har jeg lov at være?Tror jeg vil have denne på til en af mine venners 20 års i næste weekend. 

En fin t-shirt med skulderpuder med leopard print i lilla, lyserød, sort og brunlige nuancer.  Godt nok str. XL, men vi kan lide det oversized. ;) 

/ Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar