torsdag den 9. februar 2012

Sjap, sjask og glatte veje - f**k*ng hate you

I want to ride my bicycle
I want to ride my bike... nooooooooooooooooot! 

Jah... Her ligger jeg så og tænker... At jeg er træt af at cykle rundt på denne spejlglatte sne og nærmest sætte mit liv på spil, ja tro mig, jeg er i hvert fald ikke en af de ikke-klodsede cyklister. Trøster mig selv med, at det i hvert fald også er uundgåeligt ikke at være klodset når der ligger flere meter sne!!! Ej nu overdriver jeg lidt. Men Bornholm er bare ikke det fedeste sted at være om vinteren. Om vinteren bliver Bornholm lavet om til én stor kælkebakke, og når man hader kulde og ikke ligefrem vader rundt i flyverdragt (da jeg ikke er en heldig ejer af sådan en i min str.), er det ikke til at holde ud at være udenfor, slet ikke at skulle cykle rundt eller gå! Derfor MÅ jeg altså bare have det irriterende, lille ubetydelige plastikkort også kaldet et kørekort NU! Jeg skriger næsten helt: Come to mamas pocket! Nu hvor jeg sidder og skriver dette. Har ventet på det åndsvage lille kort i 3 måneder nu! Den køreprøve kan ikke komme hurtigt nok! Godt nok skal jeg bare liiiige klare teoriprøven på tirsdag først... GISP .. Må bare terpe som aldrig før, heldigvis er jeg færdig med hele teori-forløbet ( rimlig snork-kedeligt) dog var det hos verdens bedste kørelærer på Bornholm! - og god timing, nu er Emilie nemlig lige startet, høhø! Så jeg kan rigtig blære mig og fortælle hvilket helvede det er. Ej hun skal nok komme levende igennem det, den fighter!

Et lille webcam-billede i suveræn kvali

I morgen er der Valentinsfest på Bornholms Gymnasium "Pink Party - Night of LOVE" Oh yeah!! Mine tøser og jeg  har allerede fundet vores skønno outfits. Bestående af nogle gyselige pink velournederdele fra H&M sat ned til 25 kr, røverkøb!! Det bliver en alt for sjov aften, vi skal være skøre,  komiske og kiksede at se på og fnise en masse! We like it in that way! Og vi vil selvføgelig lægge en masse billeder ind fra festen! Don't worry!

Hej med jer! :-)

// Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar