torsdag den 9. februar 2012

Én uge endnu

Om præcis en uge (dvs. torsdag d. 16) rejser jeg på vinterferie med min dejlige kæreste og jeg glæder mig helt vildt meget! Vi skal først stå på ski i Frankrig i 3 dage sammen med min kærestes fætter, kusine og kusines kæreste, da de alle bor i Frankrig og vi kan derfor bo ganske gratis hos dem, da de bor kun en times kørsel fra et skisportssted! Virkelig lækkert, jeg elsker at stå på ski og har faktisk været på skiferie stort set hvert år da fra da jeg var helt lille, men de sidste par år er det desværre ikke rigtig blevet til noget, så nu glæder jeg mig rigtig meget til at skulle optræne mine ski-skills igen, meeen mon ikke det kommer hurtigt til mig?? Har i hvert fald hørt at det skulle fungere ligesom at køre på en cykel - når man først har lært det, glemmer man det aldrig rigtig igen - krydser fingre for det!
Efter vi så har været der i nogle dage drager vi videre til skønne, skønne Paris! Har været der en gang før i min sommerferie for 2 år siden og glemmer det aldrig. Det var sådan en fantastisk by og jeg kan ikke vente med at skulle derned igen! Her har i et par billeder fra da jeg var der sidst, så må i vente spændt et par uger til når jeg er kommet hjem igen, så må i se de lidt mere opdaterede billeder! ;-)


En af de mange hyggelige franske gader man kan finde i Paris

Notre Dame

Mig oppe i en kirke (som jeg ikke lige husker navnet på :p)

Kirkespir (med også et lille kig til Eiffeltårnet i baggrunden)

- Emilie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar