onsdag den 22. februar 2012

Maria Black!

Åhhh Maria Black laver så mange fine smykker!!!!! Specielt hendes ringe er jeg bare så ih åh forelsket i! Ville gerne eje dem alle sammen eller i så fald  bare én af hendes bedårende ringe! Men når man er studerende og på røven er det måske ikke det smarteste at investere i hendes designer smykker, da priserne løber op dér hvor min økonomi ikke kan følge med.... Men da jeg er helt vild med ringe og jeg selvfølgelig snart vinder i lotto, får I her 3 af mine favoritter..


Er blevet helt vild med smykker i oxyderet sølv, de skaber et råt, enkelt og stilet look. Med disse favoritter af Blacks kan outfittet ikke være helt ved siden af! GIV MIG GIV MIG GIV MIG... Ja de ville nærmest kunne redde mine tøjkriser! Hmm... Jeg må nok bare se lidt mere realistisk på tingene og se at komme ud af drømmeland.

Er en af jer the lucky beast og ejer et af hendes smykker?? 

// Signe



Ingen kommentarer:

Send en kommentar