tirsdag den 14. februar 2012

I REALLY NEED YOU...... du søde vinterferie..

Lektier... åh suk oprydning i noter... åh suk endnu flere lektier og nu også afleveringer i stakkevis åhh.... suk gange 1000...
NU kan jeg for alvor mærke at jeg har brug for en pause fra min normale hverdag som i øjeblikket bare handler om lektier (næsten i hvert fald), ferien kan simpelthen ikke ligge mere perfekt! Det knager i min stakkels søde hjerne og den har brug for et break fra alle de mange papirer.Jeg har haft alt for mange hårde hverdage, som for det meste har været proppet med lektier og afleveringer, ja caféturene og hyggeaftenerne med de dejligste veninder på jorden, er blevet prioriteret lavest "Det burde ikk være sådan her". Så jeg glæder mig til en vinterferie hvor jeg kan slappe af to the MAX!!! - være sammen med dem jeg holder af og lave lige det jeg har lyst til, uden at skulle skænke det faglige så meget som én lille sølle tanke.. Jeg vil hellere bruge min ferie på at se en masse useriøse reality-programmer man ikke lærer en pind af, så som "De unge mødre" "Singleliv" og "Paradise hotel"bare være rigtig doven og uinspirerende, noget af ferien i hvert fald ;)... Nu hvor jeg ikke skal ud at rejse eller det helt storie i ferien vil jeg bruge en del tid på at BLOGGE, chille, sove, stene TV, bage masser af kage og dyrke en masse motion! Måske en spontan shoppetur til Malmö?? Who knows! Ja ved at Københavnerne og alle over på Sjælland allerede har vinterferie, snyd snyd snyd! Håber I nyder den i fulde drag!! :)

Hmm... Må da indrømme at en tur til syden ikke ville skade i ferien, selvom det også bliver rart at være hjemme


// Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar