onsdag den 15. februar 2012

The er den bedste medicin mod kulden


Ahhhhhh.. Varmen på hænderne når man holder om thekoppen, og theen som gennemvarmer hele kroppen når man tager en slurk! Det er altså bare en af de bedre opfindelser! I øjeblikket drikker jeg rigtig meget chokoladethe fra Kusmi Tea, men den er snart tom! Ih øv bøv! Så må spare lidt på den og drikke lidt disocunt lakridsrodsthe istedet, den er også helt i vinkel! Lige nu nyder jeg en dejlig kop chokoladethe i min yndlings ROYAL COPENHAGEN kop, den er bare så skøn at se på og drikke af! That's it folks.

En lille NOTE her til allersidst: I dag, da jeg var på vej til sang gik jeg forbi et ældre ægtepar. Der faldt en dynge sne ned fra taget som den ældre krumryggede herre fik lige ned over sig, jeg fik lidt et chok da jeg så det og håbede han var uskadt, det var han i den grad og hans kone stod bare og skraldgrinede af situationen, hvorefter de begge grinede af det. Det gav mig et lille smil på læben må jeg indrømme, de var så søde at se på!

// Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar