søndag den 31. juli 2011

GAVERÆS!!

Det er et rigtig man-kan-ikke-lave-noget-udenfor-fordi-det-ikke-er-rigtig-dejlig-varmt vejr...... Så jeg har tilbragt hele min dag indenfor, dødsygt! Ej det har været hyggeligt nok. Jeg har fået ryddet lidt op, spist lakridser, danset til lidt af mit nye downloadede musik og ikke mindst fået ordnet min mors lidt forsinkede fødselsdagsgave og så har jeg også fået pakket min kusines gave ind, som jeg har købt til hende i U.S.A.. Så lidt får jeg da ud af sommerferien på trods af vejret.. :-)

Gaven til min mor som indeholdt en lang karrygul cardigan og 2 billeder jeg selv har lavet som hun blev meget glad for :-)
Selvom jeg ikke er det mest kreative menneske på denne jord, synes jeg at papiret var lidt trist uden pynt, så fik lige kreeret en lille blomst. 

Et par fine blå øreringe til min kusine, som ligger i en lille metalboks som rigtigt er til bind, låget fik jeg lige flækket af
Bodyshop kan man aldrig få nok af, så sådan en lille bøtte forærer jeg hende også lige
Og til sidst men ikke mindst en ring
Der klippes og klistres, pakkes ud og ind, jeg er i mit kreative hjørne i dag
Det var alt for nu... Håber I får en lækker aften :)

//Signe

2 kommentarer:

  1. Godt jeg først så det EFTER jeg fik gaven Signey ;-)

    SvarSlet