onsdag den 11. april 2012

Studietur - Manchester

Mig og Signe var ugen før påskeferien på studietur til Manchester med vores seje klasse 2.b. Eftersom vi er en medielinje besluttede jeg mig for at filme hele turen. Det endte ud i da jeg kom hjem, at jeg kunne sætte mig ned og se 132 film igennem og var derfor ganske godt underholdt i en god times tid.
Jeg har derefter lavet en kort sammenklipning af alle filmene og har der ud over tænkt mig at lave en meget længere film, der slavisk går alle dagene igennem så alle kan få set filmene igennem. Men det må blive en gang ude i fremtiden, indtil videre kan dem af jer som har lyst til at få et lille indblik i vores studietur kigge med ved at klikke på linket nedenunder :-)

Studietur Manchester - 2.b


- Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar