torsdag den 5. april 2012

SHOES: New Balance


Har længe kigget efter et par lækre sneaks, da mine Vans er ved at være godt nedtrådt. Jeg blev enig med mig selv om at det helst skulle være et par New Balance, da jeg har hørt så meget godt om dem. Wupti, en skønne dag fandt jeg så disse sneaks på nettet i karrygul. Farven er helt perfekt til mig eftersom jeg ofte går i sorte og grå klæder. De her er bare lige mig og jeg elsker at have dem på, de er så behagelige! Og nu hvor det er påske og gul er en af påskens farver, må jeg lige ud at flashe dem lidt ekstra disse dage!


God påske til alle! 

// Signe 

2 kommentarer:

  1. De er virkelige fede i karrygul! Hvilken hjemmeside købte du dem fra? :)

    SvarSlet
  2. Tak er også super glad for at jeg valgte dem, selvom det var lidt af et sats! Jeg har købt dem fra smartgirl :-)

    SvarSlet