mandag den 30. april 2012

Nyt projekt, tak!

Ja hvis titlen ikke siger det, så går jeg altså og har lyst til at have et nyt projekt. Og ikke bare hvilket som helst projekt mine damer og herre, næ et danseprojekt!! Ved nærmere eftertanke har jeg faktisk lavet koreografi til en masse forskellige danseprojekter igennem hele 2g. Jeg startede i august ved at påtage mig den opgave at skulle lave koreografi til en slags musical der skulle opføres på Rønne Teater (en lille note her er at det faktisk er Danmarks ældste teater - ja, så blev i lige det klogere!) hvor mig og Signe faktisk begge skulle spille med. Signe havde en stor rolle hvor hun skulle synge og snakke virkelig meget, jeg havde bare en lille rolle. Men jeg stod altså så der ud over også for koreografien. Det fortsatte helt til december og det var en virkelig sjov, men også hård opgave jeg havde sagt ja til!
En lille måneds tid efter det fik jeg tildelt den opgave af min kære klasse at skulle lave koreografien til en 2g dans alle 2g klasser skal lave på vores gymnasium, for så at skulle opvise dem alle i vores festsal på et tidspunkt. Det fik jeg så også lige et par måneder til at gå med og her i april opviste vi så det vi havde øvet os så meget på. MEN nu står jeg jo uden det næste projekt?? what to do! savner det faktisk helt, for elsker virkelig at danse! Hmm, jeg må lægge hovedet i blød og se om jeg ikke kan finde på noget. Om ikke andet kan jeg jo altid bare stå at danse for mig selv foran spejlet til god underholdning for ingen andre end mig selv (sad but true....)

Hvis man har lyst til at se den opvisning min klasse lavede kan den ses her på youtube:
2.b dans


I rækken af piger der er i starten af dansen er det mig som nr 2 og Signe som nr 3 fra venstre side og ind af. Jeg kan også senere opleves med en meget fin maske på ;)


// Emilie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar