lørdag den 11. februar 2012

Hjerte-billeder

Imens jeg sidder og lytter til min yndlingssang i øjeblikket af Gotye, tænker jeg tilbage på en super heftig, nice aften i går! Top god var den og vi morede os rigtig meget! Aftenens højdepunkt var at vi fik startet et lille tog inde til festen på vores gymnasium som blev meeeeget langt, random gjort, men sjovt var det! Som lovet ligger jeg nogle hyggelige stemningsbilleder ud fra vores lille tøseforfest i går. :-)

Vores fine kærlighedsbord

Kærlighedsdrink

Brændende kærlighed

4 stk. hjertepiger - Mig, Katrine, Mette og Emilie

Spread LOOOOVE

Søde Linepige og jeg

Fjolle tøserne

YESS! Jeg overvandt min frygt for gnisterne fra en stjernekaster!

Emilie flyver op til den syvende himmel
Det var nok kærlighed for denne omgang!
I må have en fortsat SKØN weekend!
// Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar