søndag den 19. juni 2011

Vi elsker U.S.A...... fordi alting er meget billigere

Hey derude!

Emilie og jeg rejser snart til U.S.A - Florida (ENDELIG!) der er faktisk under en måned til! Og vi glæder os rigtig meget.. Og hmmm.... Vi tænker ogat vi skal have en masse lommepenge med, da U.S.A har billige sneaks og i øvrigt et kæmpe udvalg!! U.S.A har en masse lækre brands.
Så jeg har i hvert fald gjort mig nogle tanker om sager jeg bare SKAL have med hjem fra U.S.A. Kufferten må være tom på vej derhen (måske en enkelt kjole), da man kun må have et vis antal kg i kufferten... Dog skal kufferterne være overfyldte på vej tilbage! Se DET ka' vi lide!
Disse Vans med tyk bund har jeg ønsket mig i lang tid nu! Men har hele tiden sagt til mig selv at jeg skulle vente indtil U.S.A så jeg kunne spare et par hundrede. Uhhh glæder mig til at de er i mine hænder!


BE MINE. Denne slags høretelefoner er der bare kanon lyd i, meget bedre end de der irriterende små dutter man sætter ind i øret, som alligevel falder ud igen efter no time! Og så ser disse store høretelefoner også ret chicke ud på, og pifter et hvert outfit op. 2 fluer med et smæk..



Åhh de guddommelige populære ray-ban! Har altid ønsket mig de ægte... Bare for at føle mig.... lidt cooler.. Haha. Og nu byder chancen sig, da de forhåbentlig har en mere fair pris på dem end i DANMARK! Pt. har jeg et par uægte sorte jeg gav 5 euro for til en strandsælger i italien... hmmm... Tror det er på tide disse bliver mine!

Dette var få bud på hvad jeg skal købe... Skal selvfølgelig også have lækker make-up bl.a. fra BOBBI BROWN, og så skal vi på et af verdens største Outlets, hvor vi forhåbentlig finder en masse lækre sager! Amen can't wait!

Det var alt for nu... - Signe F.J



Ingen kommentarer:

Send en kommentar