søndag den 7. februar 2010

Nye Ballerinaer




Har længe godt kunnet tænke mig et par ballerinaer, da jeg er lidt træt af kun at have valgmuligheden at tage stiletter på når jeg skal til fest, fordi jeg ikke har et par fine ballerinasko jeg lige kan smutte ned i. Og så faldt jeg over de her, og tænkte at de ville da være fine til fest. Men nu kommer problemet: hvilken farve skal jeg dog vælge? Sort ville jo klart være mest praktisk da de jo går til alt, men det er jo også bare på den anden side så ordinært? So what to do? :D

2 kommentarer:

  1. Jeg har selv de sko! Og det er de bedste ballerina sko nogensinde :) Jeg har dem i sort, og ville også anbefale dem til dig! du går mega godt i dem, og så er mønstret nede i bare muums! KØB DEM :D

    SvarSlet
  2. Er gjort. Og bestilt i sort. :D men tak for rådet! nu glæder jeg mig endnu mere til at få dem! :D

    SvarSlet