onsdag den 6. januar 2010

Nytårsfortsæt.. Jeg skal bare liiige..




Et af mine nytårsfortsæt var at prøve på at dyrke lidt mere motion. Og det vil jeg så prøve på ved at løbe lidt oftere (det vil sige bare i det hele taget begynde at løbe, for jeg har ikke været ude og løbe i.. tjae jeg ved ikke hvor længe) når, men altså, løbe skal jeg i hvertfald begynde på, meeen først skal jeg da lige have det helt rigtige udstyr! Vi kan jo ikke ha' at jeg løber rundt i gammelt træningstøj ude i skoven hvor ingen jo nærmest skal se mig? eller? okay kan måske godt forstå min mor syntes det er lidt åndsvagt nu når jeg selv sidder og tænker over det! :D men det havde da ikke været helt dårligt at løbe rundt i sådan et sæt træningstøj. Det må jeg se om jeg kan få plads til i økonomien på et tidspunkt. (:
Alle billeder er forresten taget inde fra H&M's hjemmeside:

http://shop.hm.com/dk/?action=viewhome

Skrevet af: Emilie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar